اومدم فن آرت هامو بهتون نشون بدم 💖
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اومدم فن آرت هامو بهتون نشون بدم 💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
به شخصه همشون خوشگلن3:
فقط با قلم کوچیک تر نه خیلی کوچیک دور گیری کن خیلی قشنگ میشه:>
جز این رنگ آمیزیت عالی بود😭🎀
خیلی عالی بود خصوصا اسلاید ۳ تا ۶ اونا رو من از همه بیشتر دوست داشتم
با چه برنامه ای انجام دادییی خیلی خوب بوددد
Ibis paint x
با چه برنامه ای کردی؟
با برنامه ibis paint x که معروف ترین و بهترین برنامه برای ادیدت زدنه البته اگه نقاشیت خوب باشه
خیلی خوب بود آفرین 💜💜💜✨ فقط یکم تمرین کنی بهترم میشه 3:
اکیییییی✨💖
آفرینننن
عالی بوددد
حاجی استعدادتو،🙌🏻🛐
مرسیییییییییی عزیزکمممممم ❄💖💖
عالییی بودش خیلی استعداد داری توی هنر بنظرم کلاسش رو برو😃😃😃خسته نباشی سازنده🌸🌸🌸
آخذیا شبیه تی وی گرل بود خیلی قشنگ بود
من حتی نمیتونم عکس ادیت کنم چه برسه به فن آرت😭خیلی خوبي تو