بچه ها نمی خوام هیت بدم چون خودمم انهایپن فنم🎀 اینا نظرات هوش مصنوعی هستن🩷
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها نمی خوام هیت بدم چون خودمم انهایپن فنم🎀 اینا نظرات هوش مصنوعی هستن🩷
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
رستی بچه ها من پارت استری کیدز و تی اکس تی رو چند بار ساختم ولی رد شد ببخشید😭😭😭😭پس شاید دیگه ادامش رو نزارم🥺😭
ناظر من این همه تعریفت رو کردم جوابم اینه؟
شخصی شدن پستم؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی وقته منتظرم کلی براش ذوق داشتم تا منتشر بشه اون وقت شخصی میشه مگه من چیکار کردم؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
این همه دسته گل تقدیم به تو💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
ناظر جونم مرسی هرکی که هستی عاشقتمممم😭😭😭😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
ولی من عاشق ویژوال نیکی ام-
منم😍😍😍😍چشاششش🛐🛐🛐🛐🛐
خیلی جذابهههه چطوری نفر اخرههه
اصلا انهایپن تو زیبایی نفر اخر دارههه؟؟؟
هیسونگ از 6 به پایین نمیومددد😂😂😂😂😂😂
🤣👍🏻🎀😍
عالیییییی
ملسییییی🩷🩷🩷
وایییییییی
سونو تو هیچی رتبه اول یا حتا دوم رو نداشت
اره😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺
نه تو استیچ پرفرومنس دوم بود