liza:درود زیبآهای لیز،این اولین پست منه و امیدوارم که خوشتون بیاد و دوسش داشته باشین،اگه شبیهش پیدا کردین بهم بگین ممنون؛(ناظر عزیز،لطفا اگه مشکلی داشت بگین تا ویرایش بزنم رد نکن لطفا ممنونم!)💘
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فرصت
عالی بود
فرصت
عالیییییی لیز جونمممم😭💘
ولی نه به اندازه کویین من.."💘
من ذوقققق😭🤏🏻💞
خوشگلل منن💓
تویی😭🍓🤏🏻
زیبا بوددد درست مثل خودت ناناززز ⭐💞
زیبا که توییی🫶🏻💘
ماچچچ کیوتی 🫠✨
طبیعیه با این که آرمی نیستم(ه. یتر هم نیستم) گریم گرفت🥺
پستت عالی بود👌🏻👌🏻
به اندازه یه فرشته?
مثث توو❕🐈
فرندددد
بله زیبامم حتماا چرا که نه❔💓
چقدر باید ما آرمی ها گریه کنیم واقعا
بمیرم واسشون
باورت میشه بخاطر این پست دارم گریه میکنم😭😭😭
وایی فرشته منن))
چرا گریهه گریه نکن اشکات حیفه🥺😭❕🛐
مهربونن..
😃
۵