7 ماه پیش 10 اسلاید 3,454 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • پارتتتتتتتتتتتتتتتت دومممممممممممممم بی تی اس بخاطر ناظری که این پست رو منتشر کرد😃

  • خیلی پستت ناز بود کیوتم😭😭

  • سولی 😭

  • خوش اومدی متحوات رو دوست داشتم✨
    ولی اگر سولی فقط دوست داشت بازهم زندگی کنه چی؟اونهایی که فکر میکردن با هیت دادن بهتر میشن حالا چی؟به چی رسیدن؟

  • حتما پارت دوممم رو هم بزار🎀
    عالی بود

    • خوشحالم که دوست داشتی 🩷🎀
      حتما پارت دوم بی تی اس میسازم ✨😍

  • قشنگ بود💕به تستچی خوش اومدی اگه به کمکی نیاز داشتی من هستم★

  • راستی به تستچی خوش اومدی
    🫶🏻♾

  • عالیی بود عجقم با اینکه بلینک نیستم ولی بازم معتقدم خیلی درد کشیدن
    پارت دوم میشه درمورد btsباشه؟

    • آره عزیزم 💜
      پارت دوم حتما در مورد BTS هست!
      مثل پارت اول، بیشتر درباره‌ی تلاش‌ها و احساساتشون صحبت می‌کنیم 🥹✨
      خیلی خوشحالم که همراه ما هستی 💖

  • عالی بود قشنگم😭💓 واقعا افتخار میکنم که خیلیا مثل تو و حتی خودت انقدر مهربونن‌💗🎀💕💫
    🇰🇷🇰🇷🇰🇷🎤💓💕
    شعار ما: تا ابد همون دختری که
    عاشق ایدلاشه
    و نظر بقیه براش مهم نیس!! ❕❕💕💓🎤🎤🇰🇷✨🎀

    • آخ مرسییی عزیز دلم 😭💗
      کامنتت خیلی خوشحالم کرد 🎀
      آره دقیقا! ما همیشه همون دخترا می‌مونیم که با عشق از آیدلاشون حمایت می‌کنن 💕💫
      دوستت دارم بلینک قشنگ 💓🖤

    • قربونت💕🎀✨❕

  • خیلی خوب و عالی بود🤗🌟
    خوش اومدی به تستچی🪷🌌

    • مرسییی عزیزم 🥰🌸
      خیلی خوشحال شدم از کامنتت 💕
      ممنون که خوش‌آمد گفتی 💫
      اینجا خیلی vibes مثبتی داره 🌷💖

    • اره خیلی فضای خوبیه☄🎵

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.