8 ماه پیش 4 اسلاید 5,725 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • فرقی نداره دخترای کین 🩷
    تا ابد تو بهترین جای قلبم قرار می‌گیرن 🩵

  • خیلی خوب بود و خسته نباشییی

  • دخترای هردوشون✅

  • دخترای بلکسو✓

  • عالییییییی

  • ولی درمورد وکالیست های نسل پنج کاملا برعکسه به نظرم.نسل پنج به جز دخترای بیبی مانستر وکالیستای خیلی قوی ای داره مثل زیرو بیس وان که به جرئت میتونم بگم مین وکالاشون به راحتی با نسل سه میتونن رنک بشن.

    • لطفا دوباره اون اسلاید رو چک کن ملکه . ننوشته بودم بد بود نوشته بودم نشون نمی دادن . اهنگ های دبیو ی خیلی خوبی نداشتن .🎀

    • متوجه شدم قشنگم.

  • عالی بود عزیزم
    البته من تایید میکنم به عنوان یه اکسوال بیبی مانستر خیلی چشممو گرفت،چون واقعا با استعداد بودن
    البته قضیه اکسو و آیلیت بیشتر مورد توجه بود تا نیوجینز

    • قضیه اکسو و ایلیت ؟ میشه توضیح بدی بانو ✨

    • از ال ساین اکسو کپی کردن 👈🏻
      و همینطور اسم فن هاشونم گذاشتن لیلی که همون موقع خیلی هیت دادن

  • معلومه دختر های بلک پینک🩷🖤🛐
    البته که دخترای بیبی مانستر هم خوبن🫠

  • عالی خسته نباشی

  • دخترای دوتاشوننن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.