کاور زشتمون که با نگاه های شما زیبا میشه ناظر لطفا تو زمان خوبی منتشر کن
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کاور زشتمون که با نگاه های شما زیبا میشه ناظر لطفا تو زمان خوبی منتشر کن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خب من استی،بلینک و نیو انجینم
منم💝
البته من نمیتونم بگم نیو اصلا انجین نیستم
ولی جیک و نیکی رو دوست دارم
من ارمی، استی، موا، بلینک، و کیپاپرم
واییییی استری اممممممممممممم
ممنممممم
عالی بوددد
جواب چالش: انهایپن، بی تی اس، استری کیدز میخواهم فن سونتین و تی اکس تی هم بشم (نخندید بهم که فندوم گروه های کمی ام تازه ی ساله کیپاپرم😭😂)
چرا بهت بخندن من خودم ارمی، بلینک، موا، استی و....... اگه اینجوره باید برای جرررززززززززززرررررررررر بخورن😂😂😂😂😂
مرسی😭😂
وای از این حق تر؟ XD
خیلی خوب بود.
🌷🌷🌷🌷🌷مثل تو گللیییی🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
فدات بشمممممم 3>
من با این که استی و آرمیم درحالی که رو مود درسامم : 🥀
تودیگه پاککک💞🦋🌷
خیلی قشنگ بوددددددد
ج.چ:استری کیدز/ایتزی/خیلییییی کم هم توایس
مث تووو✨✨✨✨✨
اسلاید ۲ عکس بلکپینک عکس پروفایل منه😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
عه چه جالللب💞🦋