دروددددد عزیزان (واقعا نمیدونم چجوری پستم رو معرفی کنم) به هر حال راجب وایب خواننده هاست🌸🎼🌸🎼
23 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دروددددد عزیزان (واقعا نمیدونم چجوری پستم رو معرفی کنم) به هر حال راجب وایب خواننده هاست🌸🎼🌸🎼
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالیییی بود
عام خب من بیشتر آهنگای قبل دهه ۲۰۰۰ رو گوش میدم و بیشتر هم از مدونا و یا راک و متال🌚
یجورایی اولین خواننده مورد علاقه هممون بیلی بوده نه ؟
آرههههههه
در واقع اگه بیلی نبود هیچوقت با دنیای آهنگ ها آشنا نمیشدم😭✨
ولی بیلی....
💙🎼🎼
اگر وقت کردی ایرانیش رو درست کنی، میشه حامیم رو بزاری؟🥺
حتماااا🩷🌸
ولی شاید یکم طول بکشه چون الان نزدیک مدرسه هم هست😭😭😭
آره بدبختی ها...
بیلی آیلیش تا ابد>>>>>>>>
💙💙💙
وایب پستت:🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
🩵🩵🩵