بیوگرافی کابر sarinaྀི ... تازه کارم خواستم باهام بیشتر آشنا شید^_^
سارینا هستم نیک نیمم "میچا" متولد 7 مهر 1389...رنگ مورد علاقم آبی پاستیلی و زرد هست🩵💛 عاشق حیواناتم و وقت گذروندن باهاشون رو خیلی دوست دارم
قبلا سگ/عروس هلندی/همستر/خرگوش داشتم ولی تابحال تجربه ی نگهداری از گربه رو نداشتم^_^
من بلدم پیانو(به مدت دو سال البته بخاطر اینکه علاقه ای نداشتم بهش و فقط برای ورود به هنرستان موسیقی یاد گرفته بودمش دیگه پیانو نمیزنم) و سنتور(به مدت نه سال) بنوازم البته کمی هم کمانچه و تنبک بلدم..از برگزیدگان جشنواره ی نوای خرم 6 هستم و تجربه اجرا توی فرهنگسرای بهمن و نیاوران رو داشتم^_^
به زبان انگلیسی مسلطم و در حد متوسط کره ای بلدم(در حد صحبت کردن راجع به گذشته حال آینده) و شروع به یادگیری فرانسه کردم توی نویسندگی و سناریو نویسی هم خوبم تقریبا کلاس بازیگری نمیرم ولی پارسال بخاطر درس فرهنگ و هنر یه سناریو اجرا کردم که واکنشاش مثبت بود و گفتن داخلش استعداد دارم
نقاشیم با وجود اینکه کلاس نمیرم و زیاد هم بهش علاقه ندارم خوبه...توی درس ها عالیم و مدرسه رو خیلی دوست دارم(معدلم 20 بود) به کیپاپ علاقه ی زیادی دارم و تازه شروع به دیدن کیدراما کردم...از انیمه و موسیقی رپ خوشم نمیاد ولی بهشون احترام میذارم🎀 بعضی وقتا آهنگ کاور میکنم و برای دوستای مجازیم میفرستم و میگن صدای قشنگی دارم(واییییییییییی من ذوق) سلفژ و تئوری موسیقی بلدم چون توی هنرستان موسیقی یه مدتی درس میخوندم اما میخوام به تجربی تغییر رشته بدم(من سال هفتم تو هنرستان بودم)و رتبه ای هم که باهاش توی هنرستان قبول شدم 9 بود
تفریح مورد علاقم گوش دادن به موسیقیه و دوستای خیلی کمی اطراف خودم دارم میتونم بگم اصلا دوست صمیمی ای ندارم تایپم intj عه عاشق خوندن رمان و یادگیری زبان های مختلفم بعضی وقتا به زبان انگلیسی و کره ای لیریک آهنگ مینویسم(واییی سرگرمی موردعلاقم)و با بار اول نگاه کردن به دنس و گوش دادن به موسیقی اونارو حفظ میشم
نظرات بازدیدکنندگان (0)