6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پارت بعدی بزودی!
از تایپ های شما و سوپرایز ویژههه
بقیه ی درخواست ها میره پارت سه(:
ممنون از حمایتتون خواهرزاده هام(:
از تایپ خودم بدم میاد.(خودم infp ام)
دوس داشتم یا estp می بودم یا entp 😐
ج.چ: با پوزش از تمام دوستانی که این تایپ رو دارن estj ها🔫😀 (خودم entj ام)
INFJ ام میشه بزاری؟
خیلی قشنگ شدن با ibis paint x میکشی؟✨
عالی شدن✨❤
ج چ:از تایپی بدم نمیاد:)
مرسییی(:
آره
من نبودم😢
Ixtj
از ISFJ ها (کاملا با احترام ) تایپ INTJ هم زار
چشمم! ولی میره برای پارت سه ببخشید ):
باشه ممنون
سری بعد esfp رو هم بذاررررر
چشم! ولی میره برای پارت سه شرمنده😭
اشکال ندارههههه
سلام سازنده
برای آرت هات برنامه ی medibang paint بدردت میخوره
خیلی خوب بود ارتت کهههههههه
من همینم نمیتونم بکشم
مرسیییی
ج.چ: Istp تایپ آجیمه و هیچ درکی ازش ندارم
ببخشید ولی دیگه چیکار کنم
لایک شد زیبا رو🌷✨
ممنونم (:
خواهش میکنم✨🌷