برای نشون دادن برخی از نقاشی هام به کاربران ی تستچی
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برای نشون دادن برخی از نقاشی هام به کاربران ی تستچی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زنیتسو خیلی قشنگ شده بود
من چند سال پیش تا فصل سه رو دیدم
ولی دیگه ندیدم
ممنون 🌸🍀
اونو زمان مدرسه کشیدم
خیلی باحال هستش ببین حتما فصل تمرینات هاشیرا و قلعه بینهایت که تازه اومده عالیه
👌🏻👌🏻👌🏻
ممنون 🌸
عالی گلم
مرسی از نظرت 🌸
ممنون از نظرت 🌸
❤
بازم بزار🫶🤡
خوش اومدی به تستچی 🌱
حتما
ممنون 🌸
خیلی نقاشی هاتون قشنگ هستن ولی یک توصیه:
اول رو طراحی کار کن و طراحی تو عالی کن و بعد برو سراغ رنگ
ممنون از نظرت 🌸
حتما این کار رو میکنم این نقاشی ها مال خیلی وقت پیش هستند اگه وقت کردم درستشون میکنم
راستی به تستچی خوش اومدی 🌟
ممنون 😁
در کل جای پیشرفت داری
ممنون
تا به حال کلاس نرفتم تو مدرسه هم معلم هنرمون در اصل معلم زبان بود و چیزی یاد نمیداد
درک میکنم کلا معلم هنر ها ۹۰ درصدشون توقع بالایی دارن ولی خوب یاد نمیدن
معلم هنر کلاس نهم منم همینطوری بود
ولی بعضیاش رو یکم بیشتر رو آناتومی کار کنی بهتر هم میشه
باشه حتما این نقاشی ها مال خیلی وقت پیش هستند اگه وقت کردم درستشون میکنم
باز هم ممنون بابت نظرت🌸
آفرین اگه باز هم نقاشی کشیدی بذارشون مشتاق دیدن نقاشی دیگت هستم 🫰🏻منم نقاشی انیمه ای میکشیدم تو اکانتم پستش هست ولی الان چند وقته حوصله نکردم
زیبا بود
ممنون 🌸