به پست من خوش اومدین!
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به پست من خوش اومدین!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خودم فرصتم
اما هایب آیدل های دختر قبول نمیکنه 🥺
خودش گفته
هایب چقدر داره گروه میسازههههههه
حق
کاش یکم خلاقیت به خرج بدن همش دنبال کپین
اول که دنبال بتس بعدی بودن الانم دنبال کتسای بعدی
حق
ایشالا یکی بزارن برنامه رو
هوممم
استعداد های استثنائی یا داشتن خانواده های پولدار و استثنائی!؟
(با توجه به اینکه صنعت کیپاپ جدیدا به شدت روی دور پول میچرخه👈🏻👉🏻)
باید ببینیم
پولشونو از کامبک های رگباری انهایپن و تی اکس تی درمیاره؟
صدرصد
کاملا درسته
اینا که خیلی وقته دبیو کردن 😭
خیلیم با استعدادننن
ببین نفهمیدی....
نوشتم ادامه دهنده کت سای......هنوز تشکیل نشده
ببخشید نازنازی درست متوجه نشدم 🤏🏻
گروهش خیلی خوبهه💘
خیلی دلم میخواست منم به عنوان آیدل دبیو کنم :)
کیه که نخواد😭
آجی خودتو پرت نکن تو دره❤
نه آخه جدی علاقه داشتم آجی جون😂
واقعا که :)