10 ماه پیش 5 اسلاید 141 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی علم و تکنولوژی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • جهت حمایت 🩷

  • عالی بود خوشگلم خسته نباشی 🎀✨🛐
    ممنون میشم فالوم کنی و یه سر به پست هام بزنیی و حمایت کنی اگر حمایت کردیی حتما بگو 🩷

  • پشمام من چند روزه میخوام پایتون یاد بگیرم عقب مینداختم الان اینو دیدم

  • عجیبه با اینکه میشه گفت بهترین پست و پرکاربرد ترین پسته لایکاش انقدر کمهـ...

    • دنیا همینقدر عجیبه ، دیگه مردم دنبال چیزی نیستند که کاربرد داره و درسته ، دنبال چیزین که بهشون القا شده...

  • میدونی خیلی خوبه کارت ولی کاش اول یه توضیح کلی درباره کدنویسی و اینکه اصلا چی هست و زبان های مختلف برنامه نویسی میدادی و اینکه قبل از اینکه یه چیزی مثل متغیر یا دستور مثل پرینت یا هرچی رو اموزش بدی اول باید درباره مفهومش توضیح بدی که مثلا متغیر چیه و به چه دردی میخوره(بخش قبلی رو هم دیدم ولی زیاد چیزی نگفته بودی) بعد بیای انواع متغیر هارو بگی و فرقشون و مدل کار باهاشون رو بگی بعد بیای مدل نوشتن و تعریف کردنش رو توضیح بدی

    • ممنون از دیدگاه و پیشنهاداتون
      مطلب اول رو پست که موضوعش «برنامه نویسی آینده دار ترین شغل دنیا » توضیح داده شده ، مطلب دوم درسته که توضیح مختصر اما به مرور به کاربرد ها و دیگر مطالب رو توضیح میدم
      در واقع اگه شما به این صورت آموزش دیدید من هم همینطور بودم اما من دوست داشتم طوری آموزش ببینم که براحتی همه چیز رو بفهمم و ساده تر باشه ، بنابراین می خوام به بقیه به این صورت آموزش بدم که برای فهم مطالب اذیت نشن ، اما چشم موضوعاتی که گفتید در نظر گرفته می شود 🙂

    • عه ببخشید من نمیدونستم اونم مال شماست درباره دومی متوجه ام منظورت چیه و موافقم که بهتره ساده تر باشه و ادم اذیت نشه، ولی واقعیت اینه من اشناییم با پایتون یه چیزی شبیه به همین مدلی بود که تو پستات داری و وقتی بعدا از پایه کامل یاد گرفتم به این نتیجه رسیدم با اینکه اولش یکم سخته ولی به مرور همه چیزو اسون تر میکنه و برا همین گفتم بازم هرجور خودت فکرمیکنی بهتره من فقط نظر شخصبم رو گفتم

  • مبارکههه پستت رفته درحال پیشرفت🥳🥳

  • مبارکهههه پستت رفته ترند روزز🥳🥳

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.