5 ماه پیش 8 اسلاید 31 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • خوشبختم 🪷

    • عه منم
      راستی قرار بود بیام بگم
      اکانتت زیادی خوبه
      اصلا زیادی دوستش میدارم 😭

    • ممنونم عزیز نظر لطفته ، پستامو گذاشتی تو لیستت خیلی خیلی ذوق کردم ممنونم ازت🥲

    • عه؟

      اره خیلی خوب بودنن😭

    • بازم خیلی ممنون 🥲 ، راستی توی بلاگ تستچی ندیدمت ، میدونی کجاست دیگه؟

    • چون چند سالی نیومرم و نمیاچ زیاد اطلاعات ندارم نمیدونم

    • اون زنگوله ابی کنار تصویر رو بزن ، بعد برو تو خبرنامه اخر بخش کامنتا اونجا بلاگه ، هرکس آنلاین باشه میره اونجا صحبت میکنه😀 خوشحال میشم اونجا هم ببینمت

    • عهه
      اوکیه مرسیی
      منم همینطورر😭

    • قربونت گلم🥲راستی مانهوای پروفایلت هم خیلی قشنگه اگه درست یادم باشه مال نور موره درسته؟

    • عهه خوندی؟
      اره لنور تو نورمور

    • پارسال تا نصفه خوندم باید از اول بخونم چون بیشترشو یادم رفته 😅 ولی خیلی خفن بود

    • اره یکم هم دیر به دیر چپتر جدیدش میاد ولی کلا خوبه مانهوای جالبیه

    • آره منم بخاطر همین دیر اومدنا خیلی بینش وقفه انداختم ولی دوباره میخونمش

    • دقیقا منم این چند چپتر اخرو سر همین نخوندم هنوز

      خوبهه

    • کمیک هم میخونی؟ اخه نور مور بیشتر حال و هوای کمیک داره

    • زیاد نمیخونم حوصلم نمیکشه صبرکنم ادامش بیاد همشون نصفه میمونه 😭

    • دوست دارم بخونم ولی کلا سخته وایسی بیاد

    • اتفاقا بیشتر کمیک های خوب به پایان رسیده ان ، تنها مشکلش ترجمه نبودنشونه 😅

    • وای اره
      زبان اصلی میشه خوند ولی حوصله نیخواد که بازم ندارم🤝😭

    • اگه بخوای میتونم هرچی یخونم برای شما هم ترجمه کنم

    • نه نیازی نیست با ترجمش اوکی ام فقط چیز خوبی واسه خوندن میشه معرفی کنین🥲

    • خیلی هم عالی، من بهترین پیشنهادم مجموعه کمیک sandman عه ، برخلاف ظاهرش خیلی خوبه طولانیه یکم ولی واقعا ارششو داره🥲

    • راستی اگه مایلی دوست بشیم

    • عه اره اسمشو شنیدم حتما شروعش میکنم

    • ارهه حتما خیلی خوشحال میشم

    • خیلی هم عالی ، اگه مایلی بیا پی وی بیشتر با هم آشنا بشیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.