6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببخشید اینجا از بچهای سمپاد کسی هست که خوارزمی، کارسوق المپیاد شرکت کرده باشه؟
من پارسال میخواستم شرکت کنم فرصت نشد
کارم واجبهههه😭
ادمین میشه لطفا پین؟
ایوای الان فهمیدم معنی پرچم اسلاید ۲ چیه🫢🫢
آقا آقا خودتون رو حفظ کنین این دختر مودبیه و نمیدونه اون پرچم چی هست حتی بید مشک توی چت جی پی تی رو هم نمیدونست ولی واقعا حرف دلمون رو تو یه پست گفتی ایشالله هممون قبول میشیم 🫡🫡🫡
اسلاید ۲ بسیار حقه😂
ولی اینم هس که وقتی قبول میشی امتحانایی که ازمون میگیرن سخت تر از خود آزمونه😭😂
منم ششم به هفتم بودم...فداسرت که قبول نشدی ولی اگه ناراحت نمیشی میشه بگی ترازت چند بود؟
@PARI
قبول شدی؟
______
آره:))
مبارکه🥳🥳
موفق باشی✨
مرسیی
پست جالبی بود🤓🎀✨
ولی اون پرچم🤣😭
@PARI
من ۱۳ تارو نزدم
______
من کلا هم دفترچه اول هم دوم ۵۶ تا زدم چون دفترچه دوم رو ده دقیقه زودتر گرفتن🥲💔
درحالی که سال های قبل حداقل ۷۰ درصد میزدم تا ۱۰۰ درصد
@PARI
قبول شدی؟
______
دواره عقب انداختن قرار شد امشب بیاد
ولی باز نیومد😑
فردا خانواده ها میخوان باز برن اداره
وای راستی دیدی فالورات ۴۵۶ عههههه
وای آرهه🥹🥹