خب این یجورایی ادامه ی پست قبلیم ، امیدوارم لذت ببریدد✨
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب این یجورایی ادامه ی پست قبلیم ، امیدوارم لذت ببریدد✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بل بل🤌🏻✨
ج چ: آره و تا عبد هم ارمی میمونم✨👊✌
افرینن🎀✨
تو هم ارمی هستی؟😍
من بیلینکم
ارمی نیستم
ولی خب اونا رو هم دوست دارم و بهشون هیت نمیدم 🫡🫡🫡🫡
افریننن✨✨
ج چ:آره
عههه چه خوببب✨✨
ج چ: من یه مدتی بودم ولی الان فقط ازشون حمایت میکنم😊
منم میخوام رو کیک تولدم ازینا باشه🥲
هعییی🥲🥲
ناناحت نشو حالا😊
هعیی روزگار من تو عمرم یه بار بیشتر کیک واسه تولدم هدیه نگرفتم اونم مجبور شدم با داداش دوقولوم شریکش شم
اون وقت کیک این 🙂🥲
اخیییی بمیرمم
داداشا خیلی رو مخن نهه؟؟
دقیقا 😅
مخصوصا وقتی که فقط داداش داشته باشی 😬
جچ:نه
عالی بود خسته نباشی
ممنونممم✨💖