سلام سلام ، خوش اومدین به پست جدید بعد سالها.خب این پست درباره چندتا فکت از دث نوت هستش و...خب آره دیگهه...
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام ، خوش اومدین به پست جدید بعد سالها.خب این پست درباره چندتا فکت از دث نوت هستش و...خب آره دیگهه...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من در حال کشیدن زمان به عقب:ال...دفترو به لایت نده...ال لاولیت دفترو به لایت نده...تو رو جون جدت...ال لاولیت!!!!!!!!!
افسوس که این کار رو کرد😭✅️
هعییییییی😭😭😭😭
اسلاید هشت معلوم بود که واسه اسمه گریه کرد
اشکک...
داداش با اسلاید چهار مغزم سوت کشید
خودمم نتونستم بخوابم😭✅️
نگفتی لایت به اندازه موهای سرمون تو کل انیمه دوست دختر داشتا
وایییی حقققق بدبخت میسااا😭😭😭😭
دققققیییقااا
رفیق بیا بریم مثل عکس اسلاید آخر من ریوک بشم تو هم خودت باشی بالای پشت بوم مردم بشینیم
لباس ریوکم واسه خودت بخر😭✅️
ال و نیر💞
بعضی وقتا فکر میکنم بچشه...😞🎀
+
:>
خیلیی خوب بود 😭
پارت دوووو
مرسیییتسنثلسناس😭🎀
اگه میسا نبود لایت و ال تاحالا ازدباج کرده بودن😕
بس کن حقعلییی
فکر کنم سینمایی داشته باشه شما دیدیش؟ اگه دیدید ازکجا؟
زیرنویس نداره
اما تو آپارات هر سهتاش هست
بلح بلح داره،فک کنم دوتایی هست دث نوت ریرایت یا همون ریلایت که دوتا پارت هست.خلاصه دث نوت هست و چندتا صحنه اضافی هم دارهه