این تست بهت میگه اگه ایدل ها خوراکی بودن چی میشدن
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست بهت میگه اگه ایدل ها خوراکی بودن چی میشدن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی قشنگ بوددد 💕💕
وای خیلی قشنگ بودد!!
میشه ورژن اکسو رو هم بسازی؟
عالی بود)
عالی بود خسته نباشی
با اس ۴ چیزای قشنگی نیومد تو ذهنم
چا اون وو روهم اگ پارت بعد داشت بزار لطفا🌚💙
وایییییی خیلی خوب بود ولی به نظرم اگه آیدل های مختلف رو میزاشتی مثلا از هرگروه یکی بهتر میبود یا اینکه فقط از یه گروه میساختی که ورژن بعدی رو گروه مثلا استری کیدز یا تی اکس تی یا هرچیز دیگه بزاری🤍
ولی درهرصورت تستت بی نظیر بود🤍🐬🫂
خودم میخواستم همین کارو کنم ولی گفتم شاید خوب نشه
نه اتفاقا به چیزی که حس شیشمت میگه تکیه کن🥹🤍
در هرصورت تستت عالی بود 🥹🤍🫂
تهیونگ چی؟؟؟؟؟