دوست دارم همونطوری که(ورژن علیضتوری)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوست دارم همونطوری که(ورژن علیضتوری)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پیج یوتیوبشونو میدی؟
علی:@AlizTory
ممد افشار:@Afshartik
مانی:@ManixVid
وای مرسیی😭💞
پیج یوتیوبشونو میدی؟
منم دوست دارم😂💘
عالی بودددد فقط...نمی خوام ناراحتت کنمااا فقط کم بودن بازم عالی و فوق العاده بود خسته نباشی❤️✨️
می دونی والا الان داغدارم😂😭من یه پست ساختم با ۱۲ اسلاید ناظر ردش کرده گفته محتوا کم بود😭😭
میدونم کم بودن و اگر حمایت بشه پارت دو هم میسازم و اینم صدبار ویرایش کردم نا گفته نماند دیگه فکر کنم آخرش ناظر دلش به حالم سوخت💔
واییییی من دیشب موقع خواب خواستم این رو بسازم فکر کردم تکراریه😂
ای بابا خودمم یهو به ذهنم رسید
من شبیهشو ساخته بودم🤡💔
واقعا خاک بر سرم ندیدم هرچی سرچ کردم نیورد😭💔
البته من کلا از اکیپ خودشون ساختم فقط تو از کومان هم ساختی
بحبح اکیپشون🛐🛐
خیلی خوبنننن