دقت کردین قبلا بیشتر کارتونای شبکه نهال انیمه بود:)
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دقت کردین قبلا بیشتر کارتونای شبکه نهال انیمه بود:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه مل مل نبود من راه نمیرفتم بچه بودم عاشق مل مل بودم یبار مل مل پخش شد من رفتم جلوی تلویزیون
نیازمند یکی که راجب کارتونایی که تو تلویزیون میدیم صحبت کنیم *مخصوصا کارتونایی که طهر و ساعت ۷ پخش میشدن
منممممممپممم
😭😭😭💔
اونقدر که سر توکیو هشت ریشتر گریه کردم برا هیچی گریه نکردم
😭😭😭😭😭😭😭💔
اصلا پایانششششششجتبتسنبگیتنس💔😭😭😭
اونجایی که قسمت اخرش گفت مامان میدونم خیلی دیر شده ولی تولدت مبارک یوکی همیشه میخواست اینو بهت بده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭💔
وای منممم😭
تیتراژ کوزت رو حتی اگه آلزایمر هم بگیرم یادم نمیره
وای منمممم
رکاب زنان کوهستان زندگیم بود و بعد از اینکه یهو وسط پخش ولش کرد رفت و حتی نفهمیدم توی مسابقه برد یا نه و رفت سراغ برنامه های دیگه تا همین الان افسوردگی دارم
++++++😭😭😭
اسلاید هفت: من عین هاپو طرفدارش بودم😂😭
عه
مل مللل کجایی که دلم کبابه
تو دوستدلاشتی؟
*دوست داشتی؟
کلا باهاش بزرگیدم با اینکه خیلی لوس بود
زندگی گاهی سخت گاهی آسون...
مث حال آسموون...
گاهی میادددد بارووووووننن
توکیو هشت ریشتر🛐🛐🛐🛐
هایکیو که باعث شد والیبالیست شدم🛐🛐🛐🛐
قهرمانان تنیس و رکاب زنان کوهستان🛐🛐🛐🛐🛐
++++
وای ولی
صلح بانان یه چی دیگه بوددددد🙆♀️🤚🤚🤚🤚
عالییییی بوددد