1 سال پیش 5 اسلاید 50 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • جالب

  • عینک خیلی بهتره من والیبال کار میکنم یکی از بچه های باشگاهمون که لنز استفاده میکرد رفت توی چشمش از اون موقع از لنز میترسم. عینک ورزشی گرفتم برای ورزشم یکم قیافش زشته ها ولی خب

    • وایی چه بدد😭چشماش آسیب جدی ندید؟😭
      خوبههه✨️

    • نمیدونم آخر چی شد چون این قضیه مال خیلی وقت پیشه من بچه بودم

    • آهاا😁

  • من خودم شخصا عینکو ترجیح میدم

    • من نمیدونم عینک بهم میاد یا نه ولی از لنز هم میترسم😭😂

  • با عینک شکل اس.کلا میشم ولی از لنز هم خوشم نمیاد
    مرداد میشه ۲ سال که عینک میزنم و کم کم زیر چشمام داره سیاه میشه🥲
    ولی من فقط ۱۶ سالمه🥲

    • این چه حرفیهه😭🫶🏻
      مطمئنم خیلیم خوشگل میشی فقط خودت اینطوری فکر میکنی🙁
      هعیی
      ضعیف بودن چشمت هیچ اشکالی نداره و خیلیا از همون اول بچگی چشماشون ضعیف میشه
      امیدوارم با رعایت کردن خوب بشی🩷🫂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.