سلام پاترهدین عزیز این پست ادامه پارت دوعه و اگه پارت یک رو ندیدین حتما اول برین سراغ اون✨
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام پاترهدین عزیز این پست ادامه پارت دوعه و اگه پارت یک رو ندیدین حتما اول برین سراغ اون✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کل ذهنیت مون از پروفسور مگانگال و بقیه به فنا رفت😂😭😭
هعییییییییییییییییی💔
بازیگر عمو ورنون باید برای نقش اسنیپ انتخاب میشد البته با تغییر رنگ مو به سیاه
کلا انتخاب بازیگرها افتضاحه
هر آنچه که تو ذهنمون بود داره خراب میشه و اصلا چیزی نیست که برام هضم شدنی باشه
هعی…بارشی از حق💔
پتونیا باید استخوانی باشه!
ورنون باید چاق باشه!
لوسیوس هم...خدایی نمی دونم چی بگم دهنتون سرویس!
هعی
ورنون و پتونیااا
😔
چرا ورنون و پتونیا اینقدر خوشگل بودن🤔
👍🏻😂
عالی بود
اصن... چیزهایی که میخوام بگم باعث میشه اکم آسمونی شه و اینا ارزششو ندارن پس فقط میگم هری پاتری که کارگردانا و بازیگرای درجه یک برای اولین بار ساختن غیرقابل تکراره و اینا هم فقط دارن خرابش میکنن. رابی کالترین خیلی هاگرید گوگولیای بوددد این کیهههه بقیه هم که... اینجا نمیشه گف😂 (خنده عصبیی)
هعییییی😂(خنده عصبی)
النننن کجااااییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭
خوبه رفت و ندید این روز رو…
واقعاااا...قبلا هم گفته بودمم.. بابا سکته میکرد الن
جنت مک تیر به نظرم زیادی جوونه
اره دقیقا 👍🏻
دقیقااااا
واقعا انتخاب بازیگراشون بده
😭😭😭
بد یه میلیاردمشه افففففتضاحهههه
میدونی خاله پتونیا زیادی جوونه🫤🤌
توی کتاب خاله پتونیا همین سن و سال بود و این اقتباس یه چیزی خیلی شبیه کتابه✨
آهان ببخشید من کتابو نخوندم فلیمو دیده بودم یادمم رفته بود می خوان از رو کتاب بسازنن😹
😂😂😂