خب هممون قرار بود این تابستون رو مثل تابستون های سال های اخیر بترکونیم ولی متاسفانه مشکلاتی پیش اومد و اینا.... خلاصه که این پست فقط فقط جهت بهوجود آوردن لبخند زیبای شماست!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوام این تابستون رو بترکونم! به لیست عالی باشد 2؟😭💯 افزوده شد.
توسط صفا کن!Reyhaneh
میخوام این تابستون رو بترکونم! به لیست تو هم ببین:) افزوده شد.
توسط خوشبحالت سانمین
حالم؟
ساعت انتشار:
عالییی بودد😃
حق بود خودمون ترکیدیم 😐😮💨
از پست آخرم حمآیت بشه ✨🐳
متآسفم X محرم شده✨🐳
منم میخوآم لآیکش بره بآلآ ✨🐳
تست عآلی بود خسته نبآشی✨🐳
اون بدبختی که مدرسشون کلاس تابستون اجباری گذاشته بدون هیچ توجهی به وضیعت :(
من همون کیدرامر هستم🎀😭
منم همینطور.....
وای پوستر چقدر خوبههه😭
مرسییی!💫
😭🎀
ای ساربـان آهستــہ ران کـآرام جـانم میـےرود🤍🌥🕊
وآن دل ڪـہ بـا خود داشـتم با دلـستانم میـےرود💛🌜🌼
خستــہ نباشید...بسیــار عالی و مــفید بود🩷🌷🥲