ایده ای برای عنوان ندارم ولم کنین 🥲
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ایده ای برای عنوان ندارم ولم کنین 🥲
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واقعااااااااااا نقاشیات خوشگلههههه
من فقط میتونم یه اردک زشت با عدد چهارده بکشم😭🥲
مرسییییی 🥹♥
عع ساینا اینجام نظر دادی
عع دایانا
عع
چ-
خیلی خفنه سبکت😭😭
ممنوننن D: ♥♥♥♥
@dianaG
دورود و مرسی 😃♥️ و منظورت از اسلایس کردن چیه؟ (من تازه شروع کردم اینجا پست میدارم خیلی اینا رو نمیدونم شرمنده 🤣🤡)
______
اسلایس یه بخش کوچیکی از مطلبه و چون برای پست شدن کوچیک و کمه پس ما اسلایس میگذاریم
اون بالا کنار پروفایل نوشته (ساختن) بزن روش و آخرین گزینه (اسلایس) رو بزن
میتونی اسلایس رو از چارسو ببینی
وقتی اون سه خط بالا سمت راست رو بزنی چندین تا دسته و بخش میاد رو چارسو بزن میاره
آهاانننننن ممنون D: 👍
دلاااورررررر مثل همیشه عالللیییی بودددددییییی👏🏻
چرا من پستاتو انقدر دیر میبینم😭
دورووووووود دیلاورررررر
و ملسییییی ♥️♥️♥️
خواهیشش❤
سبک نقاشیت عالیهه>>>>>>
💓💓💓
خیلی قشنگگ بودن>>>
♥️♥️♥️
مرسییییی ♥️♥️♥️
سبک نقاشیت بی نظیره
♥️♥️♥️♥️
خیلی باحال بودددددددد
ممنونننننننن ♥️♥️
زیباس ولی از این به بعد اسلایس کن
مرسی 😃♥️ و منظورت از اسلایس کردن چیه؟ (من تازه شروع کردم اینجا پست میدارم خیلی اینا رو نمیدونم 🤡)