4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود خسته نباشی
این چیزیه که باید قبول کنید آیدل ها هر چی معروف تر میشن بیشتر شبیه خواننده های غربی میشن
اینا فقط باعث میشن استفاده از دستگاه شوک قلبی بیشتر بشه
عالی بود خوشگل
ولی در کل جنی همهجورش قشنگه
خیلی خوبه که تغییر کردن ولی لیسا رو واقعا نمیتونم دلم واسه قدیماش خیلی تنگ شده 🛼🛼🛼
تنها کسی که دلم برای ورژن قدیمیش تنگ شده لیساست💥
مگه لیسا چی شده
سبک لباس پوشیدنش خیلی تغییر کرده اصلا جالب نیست مدل لباس پوشیدنش ☝🏻
لیسا وقتی تو وایحی هم بود لباساش باز بود اون موقع فکر میکردیم تقصیر استایلیست های وایجیه ولی الان فهمیدیم خودشم این جور لباسا رو دوست داره
دقیقا این مورد هم درسته ما فکر میکردیم تقصیر استایلیست هاست اما اگر قبلا لباس باز میپوشید الان رسما لkhته با این سبک لباس پوشیدن و اینکه کاملا شبیه خواننده های غربی شده
من جنی الان رو دوست دارم
یه ملکه ی با اعتماد به نفس تر
Rappin' like my lease up, I told them that I'm focused
They want the old LISA, then listen to my old shit
Rappin' like a deep cut, flowin' like the ocean
They want the old LISA, then listen to my old shit 🗿🗿🗿
Lisa-FUTW
و ما هایی که جنی رو همه جوره دوست داریم
هرجور باشه مهم نیست ما بازم دوسشون داریم