7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها ظرفیت برای پارت بعدی پر شد!
منم باشم🥺
این چالشو به احتمال زیاد نمیسازم
اما دارم از دوستام توی تستچی نقاشی میکشم که تو هم هستی😂🤝
اوخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... مرسییییی.. من چند روز قید پست زدن رو زدم یدونه ساختم یه هفته شد بعد زد محتوات رد شده ... بخدا افسردگی بعد زایمان گرفتم انقدر ضربه بدی بود😂😂
منم یه هفته دوتا پست ساختم هنوز منتشر نشدن 😭😭😭
یکی از پست هامم تو صف ویژه شدنه😔
موفق باشی🗿🗿
اگه بعدا خواستی بکشی من بزار😭
خیلی خوشگل میکشیی✨✨
ظرفیت برای پارت بعدی پره ایشالا پارت چهارم(((:
مرسی😭
واییی ممنونم!
میدونم دیگه نمیذاری ولی اگه نظرت عوض شد منم باشم؟:)
حتما
تروخدا منم باشممممم؟😭
اوسیم رو پروفایلم نیست پس باید مشخصاتش رو بگم، موهاش مثل دومیه هست و هم چشما و هم موهاش مشکین.پسره، نگاهش سرده، تقریبا ۲۰ ساله می خوره، یک شمشیر دستشه و بال های مشکی هم داره با شنل سیاه🌝
اوسی خودتون رو نمیسازم، اوسی به سبک وایب پروفایلتون میسازم!
اوه اوکی مشکلی نیست بیخیالش🥰
واقعاااا نقاشیات معرکنن🛐🛐♾️
چقدر با استعدادییی
مرسیییی(((:
جیغغغغ اولیه چرا کارواشی بودددد
میشه بعد امتحانا منم باشم؟
حتما
ممنون