1 سال پیش 6 اسلاید 440 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (60)
  • آقا چرا یجوری رفتار میکنین که سونگری آدم نیست الان گروه های دیگه بود براشون همچین اتفاقی میوفتاد میگفتین تقصیرشون نیس سونگری چه گناهی کرده حداقل از کسی که وی آی پیه انتظار نداشتم شماها به عنوان یه فن باید همشونو دوست داشته باشین نه یه کی دو نفر واقعا انتظار نداشتم من خودم با سونگری باشم خیلیم بهتره برام

    • اخه عزیزمن کاری نکرده که قابل ببخش باشه تو خودت به عنوان یه دختر حداقل نباید چنین چیزیو بگی.خدایی نکرده اگه بلایی که سونگری سر دخترای دیگه اورده سر خودت بیاد میتونی با این مسئله کنار بیای؟ اصلا!

    • من هنوز باور نکردم که سونگری این کارو کرده و حتی بی گناهیش ثابت شد و فهمیدن تقصیر سونگری نبوده اصلا اینا هیچی سونگری تو کشور خودشون زمانی که این کارو نکرده بود بهترین بود حتی بیشتر از اعضای گروه . من نمیدونم چی بگم ولی خب به عنوان یه وی آی پی همشونو دوست دارم حتی اگه کار اشتباهی کرده باشن ولی خب بازم خود سونگری گفت که این کارو نکرده و چون وکیلش خوب نبوده نتونسته ثابت کنه و چون بیگناه بود ازاد شد وگرنه آزاد نمیشد و حبس ابد براش خورده بود

    • عزیزدلم یکم بری دربارش تحقیق کنی میفهمی سونگری بی گناه نبوده و خودش و خانوادش نقش موثری در این ماجرای کلابش و اینا داشتن و هدف اصلیشونم پول شویی بوده و درباره حمایت هم بگم که تاپ یه مدت به خاطر یه مسئله دیگه ای بازداشت شد ولی وقتی بی گناهیش ثابت شد همه دوباره ازش حمایت کردن ولی سونگری بی گناهیش ثابت نشد که ما دوباره ازش حمایت کنیم و من واقعا نمیتونم با چنین مسئله و کارایی که سر زنای مختلف اورده کنار بیام

    • نظر خودت برا خودته و به خودت مربوطه و نظر منم به خودم مربوطه و من حوصله بحث کردن ندارم اگه بخوام باور میکنم اگرم نخوام باور نمیکنم و من به عنوان یه وی آی پی ترجیح میدم طرفدار همشون باشم نه طرفدار یکی یا دونفرشون و به نظر من طرف نباید بگه وی آی پیه یا اگه میگه باید طرفدار همشون باشه بعدشم دیگه دوست ندارم راجب این قضیه چرت حرف بزنم چون بحثه بی‌فایده‌ایه و اینجوری فقط بیشتر خودمو ناراحت میکنم

    • هرجور راحتی

  • چرا یجوری رفتار میکنید انگار سونگری آدم نیس.
    اگه وی ای پی واقعی باشید بینشون فرق نمیزارید،،،،،اون بنده خدا فقط یه جرم محسوب شده همین.به من باشه همین که با اون داخل یه سلول باشم بهتر از هیچی عه

    • داداش راجب چی میگی؟ اخه یه جرم ساده نبوده که
      حداقل شما به عنوان یه زن نباید از چنین ادمی و کارایی که کرده حمایت کنی

    • حمایت نمیکنم فقط گفتم حقش هم نیست اینجوری راجبش بگید

    • حقشه بنظرم

  • سونگ ری هنوز زنده اس؟🤣

  • میشه ورژن بلک پینکشو بسازم؟؟؟

  • شاید تاپ...
    فقط بااستفاده از یه چنگال و کمی حس انتقام جویی....

  • عالیییی بوددد
    بهترین پستا فقط مخصوص توعهههههههه

  • عالی بود خسته نباشی

  • تاپ (T.O.P) از بیرون هیولاها رفتار میکنه، از درون یه فرشتست 🥰
    سونگری از بیرون شبیه یه فرشته بود، از درون یه mother coffeeیه 💀

  • من ترجیح میدم تا آخر عمر تو زندان بمونم تا اینکه با سونگری داخل یه سلول باشم

  • چه فراری بزارین راحت پیش گروه موردعلاقمون بمونیم این همه سال منتظر دیدارشونیم حداقل ابدی ببینمیشون

    • دقیقااا
      تو زندانم با ایدلمون گیر نیوفتادیم خدایا

    • هعی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.