تویت از اوشی نوکو است ساخته خودم . از مانگا نیست از خود انیمه هست.
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تویت از اوشی نوکو است ساخته خودم . از مانگا نیست از خود انیمه هست.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالیی بود 💗💗 و من و خواهرم با اسلاید چهار موافقیم 😄
اولش گفتم شاید برادر آکوا ی قبلی یا همون آمامیا باشه بعدش دیدم نه برادر نا تنی الانشه😂😂
باز از چشمای ممچو هم بزار
یه زوم کنی کهکشان میبینی🙂
وای آره دقت نکرده بودم . کهکشان اون آبیه
یه سوال اکوا عاشق کدومشونعالی
والا با دو تاشون که بوده ولی آخر های فصل دو رفت با اکانه
ای رواتی چرا نمیره با اریماااا
مممون
پارت دوووووووووووووو
عزیزجان اکثر اسلاید ها مرتبط بود با اینکه «فلان کاراکتر زیباست» این سبک توییت زدن یک طورهایی بیمحتواست
امیدوارم پست هایی به مراتب بهتر بسازی
خسته نباشی 🙏🏻