این پست طنز هست و امید وارم لذت ببرید
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست طنز هست و امید وارم لذت ببرید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واییی یکی که خیلی رو پیک می ها شناخت داره بهم بگه تو مدرسه چجوری تشخیص بدم کی پیک میه 😂😂😂
آگهی: به یک عدد اصغر و اکبر نیازمندیم با تشکر😂
برو مغازه بهش بگو اگه نداشت بهت جعفر کفتر داره میده
عه پس حله
اشکال نداره اسم اون دوتا بنده خدایی که استخدام کردیم حشمت و حجت باشه؟رنگ چمدونم قرمز نباشه مشکلی داره؟من چمدون زرد دارم فقط
نه بابا هر چی باشه اوکیههه
من اصغر و اکبر رو استخدام کردم تو می تونی هر کی دوست داری رو انتخاب کنی
من امتحان کردم ، حتما جواب میده😊🤗
بسیار زیفاا و منطقی🥰 ️
عالی بود
ممنانن
از مرحله دو وریدی رو چها_
هه گ.ن.د زدم😅
فقط اکبر و اصغرش ـ
صحیح 🌝
عالی بود پستت
ممنونمممم
ممنونم خیلی به درد بخوره🤗💞
بله بصیار ظیفا!😉 ️