سلام، این پست شامل توییت های انیمه میشه😊
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام، این پست شامل توییت های انیمه میشه😊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالییییییی
اسلاید ۳ کدوم انیمس؟
ممنونم🩷
مپریارتی وطن پرست
انیمه زیبایی هست پیشنهاد میکنم ببینید
بی ***** اله؟
تا اینجایی که انیمه ساخته شده نه،
ولی راجبه ادامه اش با مانگا...
بگذریم، انگار
@رزآلین
خب هرکسی یه سلیقه ای داره😺
______
دقیقا
^^
ولی ویلیام با همون حالت عادیش به نظرم جذابتره
البته این بشر کلا جذابه
به سلیقه ی شرلوک شک داری؟؟
به سلیقه ی شرلوک شک داری؟؟
البته که نه
ولی در کل من اون استایل ویلیام رو بیشتر میپسندم
خب هرکسی یه سلیقه ای داره😺
خوش اومدی به تستچی کوچولو⚘🎀
مرسیییییی💕✨
به عنوان اولین تستت واقعا بی نظیره
ممنونننن
عالیی بود
مرسیییییی ✨💕
وای بالاخره یه توییت انیمه که راجع به اوشی نوکو نباشهههههه
عالیییییی
ممنونننن💕😺
اقا من نفهمیدم.. لایت میسارو دوست داشت یا ازش سو استفاده میکرد؟
دومی
سو استفاده دیگه...
عالیی بود🙏🏻✨
مرسیبیی
عالی بود
هی لایت آدم بدی نیست😥 هست؟؟😢😢
مرسییی
خب... اون کیرا بود
از میسا سو استفاده کرد...
بده دیگه
نه
راهشو گم کرد