12 ماه پیش 10 اسلاید 92 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • خوبه ولی نمیشه اینجا تدریس پایتون کرد
    2_اشتباه اموزش میدی درمورد کدهات نمیگم درمورد نحوه اموزشت میگم تو باید از تئوری مثلا مفسر و کامپایلر و... اموزش بدی تا برسی کد نویسی
    3_بهتره اموزش برنامه نویسی یا بری کلاسش یا نه علاقه زیاد داری ولی پولش را نداری از طریق ایران دیجیتال هم اموزش ببین هم مدرکش بگیر ولی خب من ایران دیجیتال بعد از دو دوره برنامه نویسی پایتون یکی مقدماتی و یکی پیشرفته فهمیدم ایران دیجیتال اموزش ها و تمرین برنامه نویسی داره وگرنه نمره های مدرک هام بالاتر می بود😂

    • متوجه شدم که اینجا نمیشه تدریس کرد و بیخیالش شدم و پست مال چهار ماه پیشه تو گردونه انتشار مجدد پست افتاد و سر همین دوباره اومد
      و پایتونی که چهار ماه پیش بلد بودم خیلی با الان فرقشه🙂
      و رفتم الان آردوینو هم فول بشم چون نیازم اردوینو هست فعلا و میتونم کار کنم ولی کامل نیستم

  • Miss nobody
    Cmd برا حرفه ای هاست کلر هر کسی نیست تو cmd و نوت پد کد نوشتن
    _____________
    وقتی امکانات نباشه مجبوری
    (سیستم مدرسه💀

    • ببین کلا محیط های اموزشی ایران خیلی هزینه صرفشون نشده مگر قسمت هایه حراستی به خصوص تو دانشگاه برای ستاره دار کردن دانشجو
      ولی از این حرفا که بگذریم اتفاقا اینا که به چند تا مانیتور و دو هزار تا بند و بساط نیاز دارن نوب ترن
      اونی که با ذغالی ترین سیستم و بدون محیط های idle برا دیباگ کردن یا بدون استفاده از هوش مصنوعی کد بزنه واقعا جزو حرفه ای هاست

    • هدف اصلی من ازادی و ایجاد مشکله😶

    • فکر کن کلی تلاش و برنامه ریزی برای نفوذ به شبکه

    • چون سیستما به معلم وصله و اون کنترل میتونه بکنه
      ماهم برداشتیم همرو به هم وصل کردیم(البته خودم)
      کانتر زدیم💀😀رو سیستم های ذغالی

    • ولی بالاخره یکی پیدا شد از شبکه سر دربیاره
      تو مدرسمون حتی بچه های رشته کامپیوتر هم از شبکه سردرنمیارن😶

    • نفوذ کردین به شبکه سیستم معلم؟🤣
      ا🤣🤣

    • یه کارایی کردیم دیگه😶

  • استاد با کد ادیتور VSC برین خیلی بهتره تا CMD یا IDLE 👌🏻

    • vs code به پایین کار نکنی اصلا کنسله
      فقط vs code😶

    • به قول کامنتای مایکت دم سازنده ش گرم👍🏼

    • بهترین قسمتش اونجاییه که پرانتز و... رو میبنده
      یا خودش اسم کتابخونه ها رو میاره تو اذیت نشی😌👌🏻
      حالا تو Cmd : ⚰️💀

    • یاد زمانی افتادم برنامه میساختم برا مایکت به امید پولدار شدن😂
      سرجمع از هر برنامه شاید تهش یه میل پول دراوردم😂

    • ولی تو ران کردن کدا فقط cmd

    • اونجا که یوزر رو خط زدم c\ رو یادم نمیومد😟

    • Cmd برا حرفه ای هاست کلر هر کسی نیست تو cmd و نوت پد کد نوشتن

  • عالی بود بزن قدش🤛

  • عالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.