1 سال پیش 6 اسلاید 108 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • من دوتا قبلی رو رد میکنم و گاج رو تایید میکنم و این که نگفتی هر کتاب برای چه سطحی خوبه برای اونی که درسش خوبه اینا سطح پایینه

  • من درسام خوبهه
    به ما کلا میگن باید خیلی سبز ریاضی و فارسی و علوم حل کنید و بیارید(مدرسه غیردولتی)
    بنظرم مبتکران هم خوبه، کاربرگ های خیلی زیادی داره و کسایی که میخوان تست بزنن میتونن از گاما هم استفاده کنن.

  • منی که دارم تیزهوشان میخونم

    • سلام تو میتونی از خیلی سبز تیز هوشان استفاده کنی

    • نه من کمپلکس و اسمارتیز دارم
      کلاسم میرم
      همین ۱ ساعت دیگه باید راه بیوفتم برم کلاس
      ساعت ۵ و نیم دارم

    • نه من کمپلکس و اسمارتیز دارم
      کلاسم میرم
      همین ۱ ساعت دیگه باید راه بیوفتم برم کلاس
      ساعت ۵ و نیم دارم

  • کلاغ سفید گاج هم من پیشنهاد میکنم

  • و اینکه کتاب مبتکران هم درسنامه خوبی داره که مبتکران 2 نوع هست که من برای علوم مبتکران رشادت رو ترجیه میدم به خاطر درسنامه قویش و واسه فارسی هم بهترین منبع باز مبتکران هست

    • آره من فارسی مبتکران رو دارم ،با فنون

    • من مبتکران رو واسه درسنامه خیلی طولانیش خوشم نیومد اگه وقت خالی نداری مناسب نیست

    • ولی سطح درسنامش خیلی خوبه و میتونی تیکه تیکی کنی و هر شب یه قسمت بخونی ازش

  • و اینکه اگه دنبال کتاب تست عالی هستید که هم تست زیاد داشته باشه هم سطح بالا من بازم کتاب 8یلی سبز تیزهوشان رو معرفی میکنم

  • منو درسام اصلا خوب نیست درسنامه در حد کتاب یا حتی کمتره و این سوالات هم خیلی کم داره و همون هم خیلی ابکی هستش
    اگه میخواید درسنامه فوق العاده و بشدت بالاتر از سطح کتاب داشته باشید پیشنهاد من به شما کتاب تیزهوشان خیلی سبز هست

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.