اودیشن جهانی آدور و واکنش بانیا
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اودیشن جهانی آدور و واکنش بانیا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستان فکر نکنید ایدل شدن اسونه
شاید فرست؟
مایلی دوست شیم؟
و منی که میخوام تو این سن برم کار آموزی 💃🏻💃🏻
مگه چندسالته؟
تو پیوی میگم
همسن منه😐
راست میگه همسن همیم 😐
بریم اودیشن بد-
اگه استعداد نداشته باشید هم قبولید ؟ خیلی ممنون الان با تمام سرعت میام اودیشن بدم
🥲
من یه بار جدی جدی تصمیم گرفته بودم اودیشن بدم و مامان و بابام هم مشکلی نداشتن تا اینکه رفتن تحقیق کردن و با توجه به پشت صحنه داغون میداد اجازه ندادن
یعنی واقعا انقدر براشون ظاهر مهم که عکس میخوان
البته همه کمپانی ها همین هستن هستن اما خب ا سمش روش استعداد یابی دیگه به ظاهر چی کار داری
شاید هم دلیل دیگه داشته باش کن عکس میخوان
کوچکترین کمپانی ها هم ویژوال براشون مهمه دیگه چه برسه به اینا
درست براشون مهم
البته تو ویدیعو دنس هم میتونن چهره رو ببینن چون تا جایی که میدونم یه ویدیعو از دنس و یه فایل از وکال یا رپ شون میفرستن
عالی بود ❤️
درسته که ارزونعلیه ولی پروموتش خوبه🦖🎀
ما شانس نداریم پامونو بزاریم اونجا کل توجه ها میشه بوی گروپ🤣
*ایشالا که بشه ولی*
مگه آدور بوی گروپ داره؟
واکنش ولگردا به کیوی شدن هیونجین؟ (بررسی)
7 اسلاید پست 0 مشاهده 0 لایک 0 نظر 45 دقیقه پیش
محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد