1 سال پیش 4 اسلاید 1,104 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (91)
  • پرونده قتل؟!(بررسی)
    توسط: خواهر فیلیکس
    میشه منتشر شه؟؟؟
    پستت عالی بود زیبا✨✨

  • ★ تو به عنوان یه ایدل🤭💗
    ▿کدوم کمپانی مناسبته؟ ▵
    توییتای قیمه ماستی
    ناظر؟؟ چک بشه؟؟

  • 🔹ذهن‌بسته‌یا‌ذهن‌باز؟🔹 (بررسی)
    4 اسلاید پست 0 مشاهده 0 لایک 0 نظر 16 دقیقه پیش
    محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد.

  • لقـب بی أدب گرفتـن ؟ (بررسی)
    8 اسلاید صحیح/غلط 0 مشاهده 0 لایک 0 نظر 13 ساعت پیش
    محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد.

  • دوستان من واقعا می‌دونم که این اشتباهه که ایدلامونو از
    یه تیکه ویدیو ظبط شده قضاوت کنیم،و در پستم اشاره کردم
    که هیچ کدوم از اینا نظرات من نیست هدف من از ساختن این پست فقط دوتا چیز بود یک:همه ی ایدلا انسانن و میتونن
    اشتباه کنن.دو:چیزی که من تو این فیلم دیدم قصد لیسا اصلا
    بد نبوده و این حرفهایی که میزنن فقط بد جلوه دادن لیسا
    هستش.

  • واکنش ولگردا به کیوی شدن هیونجین؟ (بررسی)
    7 اسلاید پست 0 مشاهده 0 لایک 0 نظر 45 دقیقه پیش
    محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد

  • دوستان بابت اشتباهی که برحسب عادت بوده
    (منظورم استفاده از فاصله ی کم بین کلمات هستش)
    که استفاده کردم برای دفعات بعد ازش استفاده نمی کنم🎀.
    معذرت می‌خوام اگر اذیت شدین:)🎀.

  • اون نیازی به عذر خواهی نداره.فقط خواسته استرس پسر رو کم کنه😶😳

    • درسته ولی میگم خیلیا بد برداشت کردن🌝.

  • ساقی نتیزن ها کیه؟؟خدایی بگید کاری بهش ندارم

  • پسره استرس داشته بنظرم اوتقدرم ربطی به لیسا نداره
    ولی بهتر بود که استرس پسرو شناسایی می‌کرد و سعی می‌کرد آرومش کنه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.