10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عرررررر:)
من هم هیولایی هستم بدون فرشته زخمیم.
خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگگ بووودد
نظر لطفتونه
★لایک شد ممنون میشم اگر دوست داشتی یه سری هم به دوتا پست اخرم بزنی
ناروتو اوزوماکی کی بود؟
پسرکی که از زشتترین کاراکتر انیمه تبدیل به یکی از خوشگلتریناش شد🙏🏻
بهترین توصیف برای ناروتو وجود ندار_
تو شیپودن خیلی خوشگل بود بعدا کیشیمیتو تصمیم گرفت دوباره تو بوروتو...
پیرش کرد ناروتو رو
عالیه می سان😊
ممنونم!
عالی بود خسته نباشی می چان 💗🌟
ممنونم آکاری سان!
عالییی+++
متشکرم!
منم... یه بنده ی خدا هستم که چهارشنبه امتحان دارم...
منم همینطور
منم یه بنده خدای دیگه ام که امروز امتحان دادم
من خطاب به ناروتو : منم شیدا هستم که همچو یک دلقک ابهت تورو نابود کرده__
ناروتو خطاب به تو:نکن شیداعل_
ناروتو خطاب به تو:نکن شیداعل_