1 سال پیش 5 اسلاید 755 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • میتونم ورژن انیمه‌شو بسازم؟

    • اوکیه قشنگم فقط اگه میشه یه اسمیم از من ببر که هم کسی نگه کپیه هم زحمت منم سرش هدر نره:)

    • حتما، خیلی ممنونم که اجازه دادی💗💗

    • بوس بت:)

  • پستت خیلی عالی و حق بودددددددددددددددددددد :))))))

  • راستییییییییییی

  • هزارتا ایده دیگه دارم ولی بخدا دیگه نمیکشم😭❤️‍🩹

    • همینشم خیلیهه مرسیییی😂😭

    • خواهش میکنمممممممممممممم😂😭

  • _ استیا به قول بینی ورزش بهترین کار دنیاست ، همیشه تو هر موقعیتی ورزش کنید✓
    + چانگبین تویی؟🤦🏻‍♀️
    _ از کجا فهمیدی منم؟

  • _ استی قبول دارید هیون نباید به دیپ ویس کیپاپ خویانط میکرد و فیلیکس حق داره با برادر استرالیایی‌ش ازش ا.نتقام بگیره؟
    + فیلیکس تویی؟🤦🏻‍♀️
    _ پناه بر خدا ، از کجا فهمیدی منم؟!

  • _ قبول دارین که آی ان نباید با چانی هم اتاقی میشد؟ این لیریکا و ام وی ها از بچه نون بعید_
    + استی تویی؟🤦🏻‍♀️
    _ عه ، از کجا فهمیدی منم؟

  • _ آرمی ها قبول دارید نباید نامی رو به خاطر این که وسایل رو خراب میکنه مقصر بدونیم؟ شاید دست خودش نیست
    + نامجون تویی؟
    _ از کجا فهمیدی منم؟!

  • _ بلینک ها قبول دارید که رزی باید زود تر برکرده کره و انقدر به همه جای جهان سفر نکنه؟ اعضا دل تنگشن🥲❤️‍🩹
    + جیسو جان تویی؟🤦🏻‍♀️
    _ از کجا فهمیدی منم؟

  • _ میگم استی ها قبول دارین لیریک و ام وی آهنگایی مثل رد لایتز و درایو و ریل وی نمیتونه کار بنگچان باشه؟ اون اصلا بلد نیست همچین چیزایی بنویسه!
    + بنگچان تویی؟🤦🏻‍♀️
    _ از کجا فهمیدی منم؟!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.