کنیچیوا مینا اوگنکی دس کا؟؟ امروز میخوام چن تا از معنی های دیالوگ های انیمه رو بهتون بگم اولین پسته لطفا حمایتم کنییدد 💗😢
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک کردی نمیبینم!
حضرت گوجو و دوستان میفرماید:لایک کنید اگر اوتاکو اید
ENFP
خوش اومدی
میگم راستی اسم انیمه ی رو کاور چیه؟
مرسی ممنون🫱🏼🫲🏻💗
اسم انیمش ندای شب هست
مرسیی✨️
حمایت حمایت حماااایییتتتت
esfp🤡
خوش اومدی😃
مرسییی✨️🛐
عالییییی بودددد🎀🎀
عررر مرسییی💗🌊
منم intp ام🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩عیوای
دستم بند اومد🥵
عهه🤭
خوش اومدی🌱
عررر مرسییی💗🌊
فرصت؟
عالی بووود