ما اینجا داریم زحمت میکشیممم
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ما اینجا داریم زحمت میکشیممم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط قیافه های جونگوون سم خالصه
وای حققق
که لایک و کامنت کم بود آره؟لایک و کامنتمون کم بود پول هم ازمون میخوای؟(شوخی کردم جدی نگیرین بریزین سرم)🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🫡
وای اس آخر😭🤣
چیزیه که باید بپذیرینن☺️*حالا بایسم خودمم سونگهونه😂
سره اس آخر جرررر خوردم ❤️😂
ایجانم نخ و سوزن بدم خدمتت؟😂🎀
آره آره نخ و سوزن لازمم بده بده 🤣😂❤️
بفرمااا 🪡🧵
ای جانننن ممنوننن 🤣😂
خواهش میکنم 😂 چیز دیگه ای خواستی در خدمتم کلی چیز میز دارماا😂😂
باشه باشه دستت درد نکنه 😂🤣
❤️
🫶🏻🎀
میتونم با کاور خودمو بک.شمممممم
عررررررر
ایجانمم ولی حیفیاا🌚
عهه😂🤣🌚
جواب غیرقابل پیشبینی 😂
اصن کاملااااا غیر قابل پیش بینی و غافلگیر کنندهههه 😂🤣
من اینم دیگه😶😎 اسممو باید بذارم غیر منتظره هاها
ای جان ای جاننن
عالی🛐✨
مرسییییی 🎀🫶🏻
عالی 😃✨
مرسی فدات شم🫶🏻♥️
دمتون گرم
انقدر بدم میاد از گروه هایی مثل ایدل و جی ایدل و استری کیدز و اکسو و تی اکس تی و انهایپن و….
میم درست نمی کنن ایگنور میکنن انگار همش میری باز میکنی میم بلک پینک میبینی نه اینکه از بلک پینک بدم بیاد یا هیت بخوام بدم نه ولی نباید بقیه گروه هارو نادیده گرفت
به خدا اونا عم معروفن فقط بعضیا باید بفهمن چقد استعداد دارن بعد میرن استنشون میکنن 😔
دقیقاااا تستچی پره میم بپ بیتیاس میم
درسته هیت قصدم نیست وای خیلی گروه های دیگه داریم
آره واقعا احساس میکنم خیلی خر شدن (هیت نمیدمم نریزسن سرممم😭🤲)
عالی بود
مرسیییی