برای تاخیر ببخشید😔
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برای تاخیر ببخشید😔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بودددد خسته نباشیییی🌷🌸
ولی خدایی چجوری، خیلی خوشکل بودنننن🥺🎀💮
تک تکشون تو کریتیو بود قسم میخورما
آها، اوکی.
از کامنت شما سپاسگزارم.
جالب بود
وااای عاشق ماینکرفتم ولی خیلی وقته بازی نکردم😭
اونموقع ها خودم کریتیو بازی میکردم ولی وقتی میخواستم با دوستم بازی کنم میگفتیم سروایول بازی کنیم ببینیم چقد میتونیم عمر کنیم😂
تخم اژدها رو چجوری گرفتیییی؟
منظورم اندر دراگون
همونطور که همه میگیرن
آخه چرا بیل ندرایت..
چون هو ندرایتی هم دارم😁
اس ۴ رو چجوری درست کردییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
از توی یه آموزش تو یوتیوب😁
چرا بدون جون درستش نمیکنی؟
چون از نظرم اینطوری ارزشمند تره
بدون جون چیه💀💀
اگه اونجوری درست کنی دیگه هیچکس نمیتونه بهت آسیب بزنه فقط تو میتونی نابودشان کنی
میدونم خودم هم مدتی اونجوری بازی میکردم. اما هم خودم اینطوری بیشتر لذت میبرم هم واسه اینکه تست درست کنم برای بیننده جالب تره
چرا اسکی رفتی؟
مال یکی دیگه بوده من دیدمش/:
حیف که تو گوشی بازی می کنی چون ارزشی ندارد💔