من یه دانش آموزم، خب...
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من یه دانش آموزم، خب...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اون لحظه من حاضرم کل سوالا رو با دست خودم تو یه ربع بنویسم 😭🥲😂
بعضی امتحانا که اصلا نخوندم حتما میگیرن ولی اونایی که مثل خر خوندم رو میگن دسگاه پرینتر مشکل داره😐😭🥲
صدالبته ۱۰ دقیقه به اینکه بریم خونه تمام سعیمون رو میکنیم وسایلمون رو سریع جمع کنیم.
من که کلا ثانیه آخر وسایلم رو جمع میکنم چون حال ندارم🤩
آره زنگ آخر واقعا آدم خیلی هست میشه مدرسه ما تا ساعت ۲و نیمه از خستگی هلاک میشم
من همون اولین زنگ شروع میکنم و بازم با جن های کلاس تنها میمونم
معلومه که ما آرزو کردیم که سوالات امتحان در بغل معلم هنگام آمدن به مدرسه آتیش بگیره
یه کبریت بردار بزارش تو جیبت قبل از اینکه معلم بیاد ادای رفتن به دستشویی رو در بیار کبریت رو روشن کن بنداز روی برگه های امتحانی دقیقا وقتی معلم داره میاد انجامش بده😂
تموم اسلاید ها زندگی یک دانش آموز را توصیف کرد
بک میدم
موافق نیستم://
شاید شما دانش آموز نیستید 👍
آهان، شاید شما هم انسان نیستید.
توی هر مدرسه ای فرق میکنه:))))
آهان.
بیشتر جنبه فان و سرگرمی داره و برای سرگرمی هست☘️
اعتراض کردن از کوچکترین رفتار معلم صرفا جهت سرگرمی✅
جالب بودش🤩
☘️
گشنگ بود.
ممنون☘️