اگه کسی قبلا ساخته بودتش ببخشید
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه کسی قبلا ساخته بودتش ببخشید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اینا نظرات من نبود نتیزنا گفتن مرثی ، و خب چیکار کنم که قبلا دیدینش ؟ گریه کنم ؟ برقصم ؟ باشه تکراریه بمنچه تکراریه نگاه نکنین الکی وقت خودتونو تلف میکنین
درمورد اهنگ ایتزی باید بگم که... جدا اهنگ خوبیه و کسایی که اینجوری میگن به من مربوط نیست ولی یکم سلیقهشون تو اهنگ بده
اره آهنگ خوبیه
اوم
میشه یکم برام امتیاز بزنید؟
هیچی ندارم هیقققققققق
میخوام باهاش دستاورد مایه دار رو بخرممم
تازه هم اومدم
فیوچر پرفکت؟پرمیشن تو دنس؟ای قدرت شیشه ای قدرت تر@یاک
اسنکرز کارواشمه چرا آخههههه
ثاندرس که واقعا یکی از شاهکارای کیپاپ بود🛐
منتغشون:
نتیزنا درس و مشق ندارن ?!
ثاندرس؟ بازیافت؟ یکی از بهترین اهنگای کیپاپ بازیافته؟! بابا بس کن نیتزنعلی
هر کسی سلیقه ای داره اتفاقا من عاشق اولیم🤠
انتقاد و توهینی ندارم فقط خواستم بگم از نظر نتیزنا بوده و فک نمیکنم نظرشخصی خود ادمین باشه♡