2 سال پیش 16 اسلاید 923 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (68)
  • من آرومم و عصبانی نمیشم
    حققققققققققققققققق البته من آروم هستما ولی زود از کوره در می‌رم😂enfj ام

  • منEntp وEnfpام

  • Intp
    صحیحح✅️✅️+++++

  • همه ی رفتار ها به تایپ مربوط نمیشه می تونه اشتباه هم باشه🌟

  • عالی بود✨️

  • من نیازی به کمک ندارم.... قول میدم مراقب باشم
    .
    .
    .
    این منم وقتی دوستام بهم میگن بیا کمکت کنیم کتابات/ظرف غذات رو ببری طبقه بالا

    • باید ازشون کمک بخوایی همیشه هم که نباید تمام کاراتو خودت انجام بدی🙂

    • زشته بابا، خجالت میکشم

    • به خدا زشت نیست قبولل کننن

    • عی خودااااا
      هر وقت کمکشون رو رد میکنم یه اتفاقی میفته که نباید بیفته
      مثلا همین چهارشنبه غذام ریخت

    • دیدی کمک خواستن اصلا بد نیست و خجالت نداره

  • enfp:من خوبم (همیشه خودشو شاد نشون میده و دلش نمیخواد بقیه ناراحتیشو بفهمند)
    واقعن من اینجوریم؟؟؟دلم نمیخواد بقیه رو ناراحت کنم اره

  • بارش حقققق :)))
    infp هستم🥲✨️

  • مگه میشه من قضاوتت نکنم؟؟😍💔

  • در مورد intj بگم که اگه واقعا برات مهم باشه هم میگی مهم نیست( تو بعضی چیز ها صدق نمیکنه ) چون میخوای خودتو متمرکز و جدی نشون بدی
    و این هست که بده
    تستت عالیه ♡

    • intj ها گاهی اوقات احساس میکنن اگه احساساتشونو نشون بدن بقیه میتونن بهشون آسیب بزنن پس چیزایی ه واسشون مهمه رو پنهون میکنن

    • کاملا درسته احساساتشون رو نشون نمیدن البته بیشتر اوقات نمی‌خوان یا نمیتونن برای همین به بی احساس ترین تایپ معروف شدن ولی این ی دروغه

    • برای محافظت از قلب خودشون اینکارو میکنن. و یه چیز دیگه هم هس اینکه اونا آدمای عمیقین احساساتشونو خیلیا درک نمیکنن پس به خاطر همون هم هس که قایم میکنن

    • درسته
      خودمم intj هستم

    • منم intp ام ولی تو بلاگ و تو بعضی جمعا enfp شاید بشم

    • خودمم بعضی موقع ها اینجوری میشم مثلا اگه دوست واقعی داشته باشم کنارش entp ام

    • مونده به آدما کلا

    • آره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.