درود دوستان من!🧡 از اونجایی که تیزر جدید اومده، من نتونستم تحمل کنم و دارم ازش پست میسازم!🧡
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود دوستان من!🧡 از اونجایی که تیزر جدید اومده، من نتونستم تحمل کنم و دارم ازش پست میسازم!🧡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود فقط اینکه اگه رنگ متن هاتو صورتی نمیکردی بهتر میشد یه کوچولو چشمو میزنه به هر حال عالی بود
آره یکی از ادیت های قدیمیام بود زیاد تجربه نداشتم!😅 از این به بعد سعی میکنم رنگ های بهتری انتخاب کنم!🧡
عالیه:)
🥰😍🤩😇😚😉🙃🙂😘😗☺ 🤗🤭
لینکی که میراکلس لندن پخش شده رو میدی ؟
وقتی با دیزنی قرار میبندی:
اس ۵ : ادرین شبیه دخترا شده
اشتباهی نوشتم منظوریبم اس ۱۴ هست
من که خیلیییی گرافیک فصل 6 رو دوس دارم
فامیل جان در رابطه با رنگ متن های پست هات بگم که الان که مثلا پس زمینش سبز بود متن سیاه با دور سفید یا متن سفید با دور سیاه براش بهتر بود همینطور برا پست قبلیت سعی کن رنگ های که با هم هماهنگ هستن و چشم رو اذیت نمیکنن تو پست استفاده کنی 💞
اوکی سعی میکنم. ممنون بابت راهنمایی فامیل جان!💖
عالیییی
ممنوننن!💖💖
اون دختره که کاراکتر جدیده بنظر میاد خواهر ادرین باشه شبیه هم هستن
ولی رنگ موهاشون ....
اره
شاید...
ولی من شنیدم کلوییه🗿!
اره خودمم تازه فهمیدم
چرا تو گرافیک جدید الیا خال رو صورتش نداره؟؟؟؟؟
نه الیا از اول حال گوشه ی صورتش داشت