ناظر این بار پنجمه درضمن این اسم دوتا اکیپه پس همین دیگه
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر این بار پنجمه درضمن این اسم دوتا اکیپه پس همین دیگه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میدونم شاید بیادبی باشه ولی اسمت آشناست برام و دقیق یادم نیست کی بودی...
خلاصه که دل تنگ بیت لندم و..
گیمر کرافت کی پسر راه داد تو گروه من یادم نمیاددد😂😭
ویت کن ویت کن...
راگا نیستی...؟
آوا...؟
اگه نه که یادم نیس
نه بیادبی چرا
من آوا نیستم ولی یکی از دوستاشم ( یعنی بودم )
احتمالا از این طریق منو یادته
و همینطور منم خودم نمیدونستم گیم کرافت پسر راه داده تو بیتلند
از سیلورام ( مظ ) شنیدم🗿👍
پشمام یکیو پیدا کردم که از پونی (انیمیشن مورد علاقم)میزاره من ذوووووقققق😍
۱۶ سالمه ها ولی از کلاس پنجم دپسش دارم هنوز
اسلاید ٧: ایده نداروم🗿
اوا😂😂😂😂😂
من که واقعا اینطوری فکرمیکردم😂😂
بسم الله مگه هنوز از بیت لند میم میسازن🙂
هعی:))))))))))
خاطراتمونو زنده میکنیم
هعی...
یادشو زنده نگه میدارم🤝
کار خوبی میکنین...
اره اره مرسی:))))
بلاخره یکی پیدا شد کا هنوز بگه کار خوبی میکنیم..
سیلی آخه کسی نمونده دیگه خب...
همین ینفری هم که پیدا کردیم نعمته🤝
آره منم خوشحال شدممممم😭