به قول یکی، من این پستو لایک میکنم شما چطور؟ 😂 اگه گفتین کیه؟؟ راستی 1000 تایی شدنمون ممبااارکککککک 😆😆
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به قول یکی، من این پستو لایک میکنم شما چطور؟ 😂 اگه گفتین کیه؟؟ راستی 1000 تایی شدنمون ممبااارکککککک 😆😆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کارهای دوران کودکی برسی شههههههههه
لطفاااااا پین کن🙏🙏🙏
کاراکتر های انیمه تایپ ها (بررسی)
میشه یکی اینو بررسی کنه؟ خیلی وقته منتظرم...
نا امیدی-نفرت-شرمندگی-خشم- نارضایتی- و................ چیزی نیست ک نتونم ابراز کنم
کلا حس خشم یا نا امیدی ندارم راستش، شرمندگی رو خیلی خوب ابراز میکنم و نفرت رو به خصوص نسبت به آدما اصلا ابراز نمیکنم
حس نارضایتی رو خیلی کم ابراز میکنم
نارضایتی 🥰💔✔
حیحی
سیسیا من یوزارسیف اعظمم احساسی نیست که نتونم بگم
یوها
نارضایتی
🙃
همدردی
خشم... راس میگه من کلا وقتی متوجه میشم دارم با یکی بحث میکنم یه آه میکشم و ادامه نمیدم😔
😔✅
وقتی ختی فم باشی خودتم این جمله رو میگی چه برسه به سینا ام کی😂
افرین😂✨
خیلی دقیق بود
ممنون✨