با این پست آهنگ Toxic پلی بشه لطفا.
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
با این پست آهنگ Toxic پلی بشه لطفا.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لایک جدید
تستچی واقعا سمی بودنو نمیدونستم؟ را لایک کرد.
4 ساعت پیش
_____
- ممنون
خیلی عالی بود....ولی میدونی؟ طرف رو )نه از لحاظ عاشقانه و رمانتیک، بلکه دوستانه) دوستش دارم، چون دوست صمیمیمه :)
جواب چالش : درونگرا مشاور
همتایپ نویسنده این جمله : قاتلی به دنبال من است که گاه گاه در آینه میبینمش.
عالی بودددددددددددددددددددد
جچ: برونگرا ترین درونگرا😔✨
دیگه خودتون بفهمینننننننن
یا isfp یاinfp
نوچ، گفتم برون گرا ترین درونگرا، یعنی میان گرام، اینایی گفتی درونگرا کاملن تقریبا
درونگرا ترینا infj و intj هستن
منظورمو اشتباه گرفتیننکجضجسمنسجضکسنمسکضمست
تستت عالی بود:))
ولی آهنگ Toxic>>>>
اولش>>
چجوری یه دوستم بگم پدر مادرشو از زندگیش حذف کنه؟؟؟
این آپشن قفله...