ساخت خودم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ساخت خودم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ممنون از اینکه شرکت کردی
سلام خوبی💕
پارت سوم توییت منتشر شد ✔️
شما هم تو اون پست شرکت کردید❤️
ممنون میشم یه نگاهی بهش بندازین 🌟
امیدوارم خوشتون بیاد 💓
اسکات*: خب برم بازی جدید بساز....صب کن....کرکتر ندارم کخ...ولش همون رباتای همیشگی رو میسازم فقط اسم و مدلشو عوض موکونم....ولی....هیعععععععع! ویلن ندارم چون ویلی رو کشتم....!
*ویلی درحال استراحت کردن تو میم ها فن ارتا ک یهو چشش ب اسکات میوفته*: عیبابا...*و همکنون صدای جیغ ویلی را میشنوید*
واییییییی اس ۳ حققققق خودمم ملیرinto the pit ام
ویلیام اگه جمله بود :
I'll always comeback
عی ایلویس کیم بیک🦖🦖🦖🦖🦖
ویلیام همیشه به صحنه برمیگردد🗿💪
𝓯𝓲𝓿𝓮 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓪𝓽 𝓯𝓻𝓮𝓭𝓭𝔂'𝓼
سلام مایل به دوست شدن هستید ؟
من خیلی در مورد پنج شب در کنار فردی اطلاعات دارم ...
بله
ولی خب واقعا اینفو د پیت بازی قشنگی بود...
با فنتزی زون دیدی ؟
حققققققققققققققققققق
عالی بود
با تشکر