2 سال پیش 13 اسلاید 672 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (87)
  • عالی بودددد
    نیاز به حمایت دارم
    اگه ناراحت شدی بپاک
    ادمین پین؟

  • محاله بعد از دیدنشون نخوای که بخوریشون (بررسی)
    9 اسلاید پست 0 انجام 0 لایک 0 نظر 22 ساعت پیش
    میشه ناظرا لیستش رو ی چکی کنن
    پین میکنی سازنده

  • همه چیز درباره شطرنج (بررسی)
    4 اسلاید صحیح/غلط 0 انجام 0 لایک 0 نظر 2 روز پیش
    محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد

    ناظر لطفا منتشر شع
    ادمین ببخشیدا اگه ناراحت شدی پاک کن راستی تستت عالی بود

  • فقط اولیش رو نداشتم اونم بخاطر پدر مادر گرامی:/

  • من به جز اس 1 بقیه اس هارو هستم

  • از دختر کفشدوزکی متنفرممممممممم

    • کسی ازت نظر نخواست عزیزم، و به ما هم ربطی نداره لازم نیست کامنت بدی😌❤️

    • عه نه بابا زبون هم در اوردی؟

    • البته تا اون اوایل میدیدمش ولی خب بعدش مسخره شد

    • به هر حال نظر خودمو گفتم

    • نه عزیزم فقط دفاع کردم،
      آها خب چیکار کنم؟ نظرت لطفأ برای خودت چون نمیخوام بی احترامی کنم!

    • خب الان ما چیکار کنیم😂

    • گریه کنید

    • هه هه هه!

  • من میراکولر خالص نیستم نصفو نیمم 😅😂

    • خب حق میدم کم تر کسی پیدا میشه که همه این ویژگی ها رو داشته باشه

  • @مولتی فن اعظم☀️
    وا مگه میشه حرص نخوری یا خوشت نیاد؟😳من نمیدونم چی بگم تو انگار استثنایی!
    ______
    اره، خیلی های دیگه هم مثل من هستن و ربطی به میراکلور بودن نداره میدونی؟...من شیpم ادرینت نیست که حرص بخورم خیلی هم خوشم میاد بخاطرش، از کشف هویت خوشم نمیاد چون دیگه میراکلس مسخره میشه وقتی کشف هویت میشه بخاطر این مخفی‌بودنه‌ست که جذابه اصلا و خب وقتی کشف بشه دیگه ما صحنه‌ی لیدی‌نواری ای ندارم قاعدتا

    • آره جذاب هست قبل از کشف هویت ولی خب اگه قراره کشف هویت نشه حداقل سازنده ما رو حرص نده 1 ثانیه مونده باشه به کشف هویت بعد یهو نشه😭🤣💔😐اوکی این مهمه که دوستشون داری

    • اره
      اوهوم

  • @مولتی فن اعظم☀️
    مگه رو مخ نیست؟ شخصیت منفیه ناسلامتی ها!
    ______
    نه منظورش این نیست میگه چرا به جای اینکه بگی هاک ماث میگی ارباب شرارت ( ما یزره رو گفتن اسم های دوبله حساسیت داریم)

    • اگه منظورش این بود، من بین شدوماث و هاک ماث نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم پس فارسی را ترجیح میدم زبان پارسی را پاس بداریم👍🤣😭😐

    • 😂منطقیه

    • نه هاک ماث نه شدو ماث فقط مونارک 🤣

    • 🤣

  • 😭😭😭😭😭😭😭👌👌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.