توییت بانگوعلی اوردم براتان..... امیدوارم لذت ببرید
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
توییت بانگوعلی اوردم براتان..... امیدوارم لذت ببرید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۴ گریههههه
بک میدم:)
درودد !
فن دیمن اسلیر هستی ؟ میخوای یک اکیپ دیمن اسلیری باشه که اونجا با همه حرف بزنی و سناریو های خودتو بسازی باهاشون ؟
پس شانس آوردی کهاین پیامو خوندی !🤝🏻
چون ما اینجا یک اکیپ دیمن اسلیر داریم که اینجا میتونی با بقیه حرف بزنی و خوش بگذرونی :)
برای عضو شدن به پروفایلم برو و تو نظرسنجی بگو کدوم شخصیت خالیه تا یک شخصیت بدیم و بعد با همه حرف بزنی ^^♡
ادمین فرشته پین❤️🌹
@سآنی؛
زک کلا خوبه چه با بانداژ چه بی بانداژ😂😭
____________________________________
اره.... از نظر من خیلی کر*اشه...... من کلا یه ق*اتل روان*ی که بدون درنگ کردن می*کش*ه داخل یه انیمه میخواستم و یافته کردم!
من کل انیمه منتظر بودم زک رو بدون بانداژ نشون بده ولی نداددددد مانگاکاشو نمیبخشم😂😭
ولی من نه....من زک رو اینجوری بدوست💔🥰
زک کلا خوبه چه با بانداژ چه بدون بانداژ😂😭
اسلاید سه: دازای ته مومن بودنه اصلااا
ج.چ: کافکا :من بانگو رو برای کسایی ساختم که توی زندگی کردن خوب نیستن
درست میفرمایید کافکاعلی
الان من اینو چطور درست کنم؟ 🤡🕸
اهم ایده ای ندا...نه بزار جدی رفتار کنم...منظورم اتفاقات اخیر بانگوعه
کافکاعلی جان میخواد به اونایی که تو زندگی خوب نیستن، زندگی کردن یاد بده و حالا...🤡
فکت موهیت ها هم میتونن موهیت داشته باشن... مگه نه الیس چان
چرا بانگو علی؟
نمد😂
ج چ : اعضای مافیا که دارم خودشونو جر میدن تا بجنگن
همون لحظه موری : آلیس چان کیک میخوری ؟
واییی اینو میسازم🪓🤣
عالی بود 👍
ج چ : کسی که مث بز به مرگ کنیکیدا و تانیزاکی نگاه کرد کی بود بله جینکو ( ببر نما ) 🐸