در حد دو خط توضیح بدید که این پست درباره ی چیه...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
در حد دو خط توضیح بدید که این پست درباره ی چیه...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کنبچیوا
نمیخوام وقتتو بگیرم
احتمالا دیدی که الان تو تستچی پر از کلوپ های انیمه ای شده مگه نه؟
ما هم یه کلوپ میخوایم بزنیم
ب ه اسم کلوپ ناروتو
برای عضویت فقط کافیه به پست کاربرʍιδɸʀυα بری و نقشت رو انتخاب کنی
((امیدوارم با حضورت مارو از کویری نجات بدی))
_____
ادمین پین؟
ناراحت شدی بپاک
بنظر من حق گگه نیست که تو دفترچه نوشته شه
بالاخره یکی پیدا شد که انیمه ی چینساومن هم دیده باشه
ایسایاما رو مینوشتم که به همه یاد داد شخصیتا رو بکشن
ج.چ:خودمممممم
اس اخررررررررر😅
اسم یکی؟ قطعا اونی که گفت ازادید تو انیمه همرو بک.ش.. ید
گگه ایسایاما کافکا
و کسی که پستامو لایک نکنه
زیر پستام تبلیغات بزاره
و کسایی که اینجورح تایح میکننح
قانون گذار آپارات
و..........،
حق تا ابد
ادمین اینو پین نکنی میخوای چیکار کنی😂😂
کافاکا، ایسایاما، گگه، معلم و مدیر
قرار بود یکی باشه🌝
فرصت بک میدم