امیدوارم خوشتون بیاد ناظر چیز بدی نداره
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشتون بیاد ناظر چیز بدی نداره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چی اوتاکو ها؟خب معلومه... به لیست انیمه❣️ افزوده شد.
توسط 𝕳𝔦𝔫𝔞𝔱𝔞
ممنون❤
عالی بود واقعا ادمایی که اوتاکو ها رو مسخره میکنن🚮🚮🚮🚮🚮
عاالیی دنبالی دنبالم کن💕
خوشحالم یه بانگو فن دیگه پیدا کردم ناول و مانگاهاشم خوندی دیگه؟
آره
چجوری پس زمین پروفت رو متحرک کردی؟خیلی وقته تستچی نبودم
توی بازارچه باید بخری
من اوتاکو نیستم ولی خداوکیلی کجای انیمه شبیه کارتونه؟💀
خب متاسفانه بعضیا میگن
سلام
تستت عالی بود ★
فقط این که به جای قرمز اگه از زنگ دیگه ای برای نوشتن استفاده میکردی بهتر هم میشد مثلا سفید♡
ممنونم
تست بعدی استفاده میکنم
ᥫ᭡
بک میدی زیبا؟
بک دادم ولی اف بودم چند ساعت دلیل نمیشه سریع انفالو کنی